',•'•* > mW^.* Wff"" ! ^S^' -1- GRAVAJ DUMSOMERAJ PROGRAMOJ Tiuj kiuj havas iom da libertempo devus konsideri la^enlandajn kaj eksterlandajn Esperanto-okazontaĵojn kiujn ili povos gui oi- somere, Eksterlanda rondvojaĝo por la studo de Esperanto okazos inter la* 31-a de Julio kaj la 28-a de Aŭgusto, Oni vizltos Londonon, Edin- burgon, kaj la Chateau Gresillon en Bauge, Francujo. Oni partoprenos la Universalan Kongreson, la TEJO-Kongreson, la Someran Universitaton, kaj la kulturajn programojn de la Chateau. Personoj kiuj partoprenos la kurson ricevos kvar studkreditojn por la fako "Humanities" de San Francisco State College. Ankaŭ ce SFSC, por ni kiuj devas resti en Usono, estas trlopo da kursoj sub la estreco de William Auld el Skotlando. Okazos kursoj je la baza, meza, ka^ĵ altgrada niveloj, dum tri semajnoj kaj po tri studkreditoj por ciu kurso, Gu tiuj ci libertempoplanoj allogas vin? Se jes, kontaktu Esperanto Information Center, 4-10 Darrell Road, Hillsborough, CA 94010 por peti pli da lnformo, SEMINARIO PRI "LINGVO KAJ KULTURO" En Strasbourg, Francujo de la 5-a ĝis la 12-a de septembro okazos tre interesa seminario pri la temo de la rilatoj inter lingvo(j) kaj kulturo(j) je tri vidpunktoj: lingvistika, sociologia^ kaj ideo- logia, Ciuj internaciaj junularaj organizoj kaj interesigintaj per- sonoj rajtas partopreni, (La tri lingvoj oficiale uzataj estos la franca, la angla, kaj Esperanto:.) Post kelkaj enkondukaj prelegoj sekvos diskutado per grupoj kiuj establiĝos laŭ lingvo aŭ celo. Fine, ĉiuj kunmetos konkludojn por estonta eldona^o. Tiuj kiuj bezonas pluajn informojn skribu al TEJO, Kastelenstraat 231» Amsterdam Z, NEDERLANDO. Mi dume estas parolinta al kelkaj anoj de JEN kiuj interesiĝas pri tiu temo, kaj donas iliajn nomojn kaj adresojn por ke iu alia kun sama intereso povu korespondi tiurilate. Fine mi rekomendos Jon Pool kiu havas bonegan bibliografion kaj kiu do povas citi la necesajn librojn por respondi al viaj diversaj demandoj kaj problemoj, Michael Larkin, North Area, Bldg. 406, Box 307, Fort Myer, VA 22211 Eugene Marangoni, 19305 Falmouth Court, Saratoga, CA 95070 Gary Mickle, 1519 Lemon Lane, Davis, CA 95616 Jonathon Pool, Dept. of Pol. Sci,, SUNY at Stony Brook, Stony Brook, NY 11790 Se vi havas aliajn specialajn interesojn, mi sugestas ke vi publikigu ilin en la JEN-Bulteno—eble vi trovos ke aliaj JEN-anoj havas tiujn samajn interesojn. BonŝanconJ — Tom Goodman RENK0NTIĜ0 EN OHIO "Nia tutŝatkunveno estos la 27-a de junio en Cincinnati. — La Esperanto-klubo de Ohio — Lucjo Cook" adreso: Lewis Cook, Jr., P.O.Box 422, Circleville, Ohio 43113 Raportu al JEN-Bulteno pri interesaj Esperanto-aranĝoj ĉe vij # * * * # -2- OKCIDENTA KONFERENCO :, de Erik Pelker La Okcidenta Konferenco pri filiterature kaj Esperanto okazis je la 2-a, 3-a, kaj 4-a de Aprilo en San Diego, California. Estris Francis E. Helmuth, .Prezidanto de ELNA. Ges-roj Helmuth ankaŭ gastigis la partoprenantojn por ĉedoma festp, Kvankam la Konferenco ne tre serioze pritraktis la diskuttemon. Oni diskutis, ekzemple,,ula kontraston inter" la sufikso "ac," kiu es- primas la ideon de netaŭgeco aŭ mallerteco, kaj la prefikso "fi," kies koncepto estas morala. Do, kio estas fia por unu persono eble ne estas por alia, Cu "milito" aŭ "pafilo" ne estas fivortoj laŭ la ĵuĝo de kelkaj? Dum la ĝenerala diskuto de la temo ni akiris pli larĝan komprenon de la naturo(j) de fieco, curilate al seksaj temoj aŭ al aliaj* Ne estas simpla afero, escepte por,tiuj, kiuj ne volas pensij Cu vi iam sercas kvazaŭblasfemajn vortojny? Kelkaj indaj sugestoj ofertigis dum la Konferenco, Inter ili: ŝaktabuloj Kristoforo KolomboJ blunderbuzoj kaj Fundamenta Krestomatio,1 Do vi ja estas preparata se vi frapos vian dikfingron dum martelado, Ankaŭ la slango de Esperanto riĉiĝis per nova aro de Esperanto- bestoj, Vi jam konas la krokodilon: tiu kiu parolas la denaskan nacian lingvon en Esperantujo. Elektante bestojn el ciuj aliaj konti- nentoj, el la maro, kaj el la homa imagpovo, Timothy Fallis, Margaret Barkley, David Jordan, Doris Vallon, kaj tiu Si raportanto prezentas la jenan bestaron: Afriko: krokodili- jam konata, Azio: pandi- ne aktive uzi E-on, (Car la vivo de la pando estas tre izolita.) * Eŭropo: kukoli- krei proprajn neologismojn. (Car la kukolo, anstataŭ prizorgi siajn idojn, faras .laboron por aliaj birdoj; simile, la E-kukolo, anstataŭ prizorgi siah vorttrezoron, malsimpligas la komprenon por aliaj, Aŭstralujo: vombati- paroli en E-ujo lingvon kiu estas nek E-o nek la denaska nacia lingvo. (Ne ekzistas klarigo por tiu ĉi besto; nur la carma sono de ĝia nomoj) A Sudameriko: papagi- trompigi de "falsamikaj" vortoj, (Car la papago ofte miksas kaj misuzas siajn frazetojn,) Nordameriko: didelfi- silenti kiam oni devus praktiki, (Klarigo nenecesaj) Antarktiko: pingveni- ne voli fari necesajn kompromisojn aŭ kunlaboron kun ne-Esperantaj instancoj por, pliutiligi la lingvon en ciutaga vivo, (Car la pingveno estas nur nigra kaj blanka, kiel ciu demando laŭ la Esperantaj pingvenoj.) Marbesto: polpi- uzi mangestojn anstataŭ ol Esperanto-vortoj. Internacia besto: koki- eterne komenci, (Car la eterna kbmencanto scias saluti, kiel la koko scias saluti la sunon, sed nenion plu scias diri.) Imaga besto: unikornuli- vortludi aŭ kalemburi (Car la Ŝercoj estas unikaj,) Cu vi deziras aldoni beston al nia bestaro? Se jes, bonvolu skribi al la redaktoro. Gravaj aferoj pritraktitaj dum la aferkunsidoj estis planoj pri Portlando kaj la bezono por pli da delegitoj en Usono, Oni sugestis ke personoj kiuj loĝas en urbetoj kiuj estas apud grandaj urboj list- igu sin kiel delegitojn en sia urbeto kaj kiel fakdelegitojn en la granda urbo. Ĉu vi deziras partopreni la tutmondan delegit'-reton? . ., „3- Se jes, nepre konsultu vian Jarlibron aŭ, se vi ne estas ano de UEA, skribu al la.cefdelegito pop Usono, S-ro Armin Doneis, Box 105, Pharr, Texas 78577. •*■ Pine,/mi povas diri ke kiel tŭristo en S-an Diego mi vidis la be- zonon de internacia"llngvb; en la fama bestgardeno, en la:antropologia muzeo, kaj en la flughaveno mi vidis anoncojn dulingvajn (angle kaj hispane), sed nur la mallongaj snoncoj tradukigis hispaneh. Resume: bona" miksajo de laboro kaj amuzb. Vi kiuj estas okcidentŝtatanoj, kial ne Seesti la venontan? NEKR0L0GI0 . '. .. i ., Jena malfelica informo cerpiĝas el neesperantista fonto, nova^- bulteno de Scienc-fikciaj amatoroi Locus: "La fina informo pri la murdo de EDWIN BAKER, 30-jara Los- Angelesa ^/s-f7-amator©V estas ke li ŝajne akceptis petveturahton postnoktomeze, kiu kelkajn domblokojn de sia hejmb mbrtige pafis lin dufoje por kiu ajn malgranda kvanto'da mono troviganta en lia monujo. Treege populara amatoro, Ed"estls serioza laboranto en du tendaroj— li estis la bibliotekisto de: LASPS kaj ankaŭ la plej jund direktoro de la Toka Esperanto-klubo, (Porry Ackerman)" ĈU RELIGIO NUN ION AJN SIGNIFAS? Doug-Montgomery Se vi estas kiel la pli mult o, de homoj, iam vi estas trovinta Biblion en librejo aŭ en hotelb, nur por eklegi |in, Ciam vi decidas ne gin tut'e legi, pro unu aŭ pli el tiuj ĉi kialbj: 1) La Lingvo estas eksterepoka kaj he ne facile komprenebla; Vi iom konas la eklezfojn de Katolikeco, Luteraneco, Presbi- ktp, --pri ilia j kontraŭdira-j kaj partoprenemo en politlko kaj Dion kaj Jesuon Kriston, se vi komparas religion kun 2) tereco, milltoj Biblion Nu, la doktrinoj, pri ilia: beno de ktp; kaj se ili reprezentas kial oni tiujn kredu? la Biblio, vi miras. La Biblio predikas amon, esperon, fidon—sed^ne^la Kristaneco. 3) Vi eble estas aŭ leginta aŭ aŭdinta, ke "scienco" montras la Biblion est! falsa. Pro tiuj tri kialoj, oni al si demandas: Se tiuj religioj repre- zentas Dion, kaj ili estas tial sensencaj,"do nek religio nek Dio gravas al mi; do, ne ekzistas Dio. Ho, kia misreprezentadpj Pro la fuse mo de la Katollkaj, Protest- antaj ktp,, mŭTtaj homoj ekmalamas Dibn kaj Jesuon, Homo sagaca ĝuste deduktas, ke tiuj ĉi religioĝ estas mensogantaj jam de longa tempo kaj volbnte rifuzas mediti pri la Biblio, Eo Baptista predikisto Billy Graham, bonekonata parolanto de. Dio^kaj Jesuo, diras: "Mi dez- irasj ke mi ekscias pli pri la Biblio." Cu predikisto ne devas al- menau tralegi la TUTAN Biblion unufoje? Kaj S-ro Graham jesas, ke li Jes, vi ne esperu, lerni pri Dio kaj Jesuo per tiaj ne sufiĉe sciasj predikistoj, Pri scienco: la teorio de Darwin pri la evoluiĝo de homo estas ne nur sensenca, sedkontraŭscienca, car la leĝoj de genroj montras ke biologia speco ne povas ŝanĝi en alian specon. Tibn Si la Biblio ankau diris, pli ol tri mil (3,000) jaroj antaŭ hodiaŭ. (Komenco ("Genezo") 1:11, 12, 2L, 2h, 25.) Do leono ne povas fariĝi cevalo, kaj ŝarko ne povas farigi baleno, kaj, tial, simio ne povas fariĝi J+. homo. La Biblio konsentas kun VERA scienco, ne kun,, la divenaĵ TEO- RIOJ, Jen, Ijobo 26:7: "...Li pendigas^la teron sur nenio." Tion la Biblio diris, pli ol tri mil jardj ahtaŭ ol la astronautoj en spaco vidis la teron de en la Apollo VIII spacoŝipoj La lingvo de la Biblio .konfuzas multajn nun; precipe en Biblioj en la angla lingvo, kiuj xizas la lingvon de la dek-sepa jarcento, Sed la skribintoj de la biblio tute ne tion faris. La hebrelingva parto estis en moderna hebrea tiam; ili ne havis antikyan hebrean. La tielnomata "Nova Testamento" estis skribita en koine greka de la unua jarcento, kiam Jesuo estis sur la tero, ne en la klasika greka de Sokrato kaj Sofokleso, Do moderna Biblio eŝtu en moderna lingvo, (Estas pritio tre bona, ke D-ro Zamenhof kaj aliaj tradŭkisla Biblion en Esperanton ankaŭ») La Rego Jakobo (King James) traduko de la Biblio en la angla lingvo estas tre populara en Britujo kaj Usono, malgraŭ ĝia antikva lingvo,^ Notu kiel la lingvo ŝanĝiĝas, tra kvar tradukoj de Mateo 11:12 (Laŭ la Sankta Biblio en Esperanto, "Kaj de post la tagoj de Johano la Baptis(to, ĝis nun, la regno de, la ĉielo estas perfortata, kaj perfortuloj kaptas gin,".. sed gusta traduko mon- tras "fervore celata" anstatataŭ "perfortata" kaj "Tiuj fervoraj celuloj" anstataŭ "perfortuloj;") "And fro the daies of Joon Baptist til now the kyngdom of heuenes suffrith violence, and violent men rauyschen it." —Wycliffe-Purvey, 5. 1388. "From the tyme of Jhon baptist hitherto the kyngdom of heven suffreth violence and they that make violence pull it vnto them." —Tyndale, 1526. "And from, the days of, John the Baptist until now the kingdom of heaven suffreth violence, and the. violent take it by force." —Rego Jakobo, 1,6,11,' "But from the days of John the Baptist until now the kingdom of the heavens is the goal toward which men press, and those pressing forward are seizing it." —Novmonda Traduko de la Sanktaj Skriboj, l°6l. Trans ses cent jaroj tiu lingvo ŝanĝigas; tial, do, ni ne havu Biblion en modernaj lingvoj? lu ekinteresiĝas pri legi la Biblion sed ne povas sufice kompreni multon; li ekkredas, ke la Biblio, kiel ĝia lingvo en multaj tradukoj, guste apartenas al antikva tempo, kaj pro evaluigo nun ni. multe pli scias ol la skribintoj de la Biblio. Tio estas malfelicajo. La Vorto de Dio ne estu kaŝita de homoj. Se ĉiu povus kompreni la Skribojn en sia lingvo, havus tradukon kompreneblan, li povas konfidi al Dio. Homoj kredas ke religio estas tute kiel la lingvo en kiu ili ĝin konas skribite; antikva, historia, ne valora nun. Sed, ho, kian staton ni konas, pro tia kredoj Ni timas ŝajne cion. Nacioj timas aliajn naciojn, Oni timas timon. En multaj urboj cie en la tero, estas danĝere, piediri post la sunsubiro, Oni perfidas alian ec en komerco, en politiko, en lego. Kion la Biblio diras pro tio? La apostolo Paulo diras al ni: "Redonu al neniu malbonon pro malbono. Se estos eble, restu pacaj viaparte kun ĉiuj homoj. Ne venĝu yin, amataj, sed cedu lokon al kolero; car estas skribite:" *Ĉe mi estas venĝo; Mi repagos,' diras Jehovah /Dio7, Sed se via mal- -5- amiko malsatas, donu al li manĝi'; se 11 soifas, donu al li trinki; car tion farante, fajrajn'karbojn vi kolektos sur lia kapo. Ne venkigu de malbono, sed venku malbonon per bono." --Romanoj 12:17-21.. A . A Sed oni eble diros, "Nu, tio estas nur idealajo. Se ciu pozus tiel, kian sendanĝeron ni konus?" Mi diras,'nu,- kio estas la rezultoj dum miloj da jaroj, ce la plimulto pozante MALE? Militoj, malsano, malsato, malrico, malamo, miskompreno, timado ktp.^ Jes, se la Biblio estas la vera Vorto de Dio, oni postulu, ke estas gi la piej praktika libro, kiuekzistas. Mi diras, Se vi pozos lau la Biblio, TUTE lau la Biblio, vi ekeltroyus, ke multa'j problemoj malaperos. TIO estas la koro de la Vorto: . " "...'kiu ordono estas la unua?1 Jesuo respondis, 'La unua estas. "Aŭskultu, Ho Izraelo, JehovaR nia Dio estas unu JehovaR. Kaĵ vi devas ami JehovaRon vian Dion per via tuta koro kaj per via tuta animo kaj per via tuta menso kaj per via tuta forto." La dua estas, "Vi devas ami vian alproksimulon same kiel vin." Ne ekzistas alia ordono pli granda ol tiuĵ du.1" (Marko 12:28-31) ^ , Dio, tamen, ne nin lasis sen religio, kiu instruas kaj predikas guste lau la Biblio. Ĉu iam vi estas audinta pri la kristanaj atest- antoj de JehovaR? (Jesajo ^3:10-12) Tiuj ĉi ĝoje respondas al viaj demandoj pri religio, Dio kaj la Biblio. Tion ni ja devas, precipe en tiu ĉi tempo de problemegoj. LETERO(J) "La BULTENO bone alvenis. Dankon. Gin mi enmetos kun aliaj gaz- etoj, kiujn mi cirkuligas en rondeto de tiuj, kiuj esprimis sian dez- iron, ilin prunte havi. Espereble, ke la BULTENO akiros iom pli da abonantoj tiel. ^ .„ Mi firme kaj tute subtenas vian ideon /vidu Cu Internacia Mon- sistemo? de Tim Fallis en n-ro 1, V)1\J pri la universaligo de la "Stelo" (de UL)i Mi ĉiam uzas tiun valoron por kiel eble plej multaj mendoj kaj aĉetoj, ■ ■ Bedaurinde, ke UEA kutime ekuzas tiun monunuon de la lando, en kiu estas gia Centra Oficejo: svisa franko; angla ŝilingvo; nun la guldeno nederlanda. Iuj aliaj organizoj kaj gazetoj uzas diversajn unuojn; kelkaj uzas la usonan dolaron. Ni ĉiuj devus uzi nur la "Stelo"n.' Mi tajpis liston de la val- ue o de la "Stelo!' kompare al la usondolaro, gis 50 Steloj, kaj tiun liston mi havas surmure por rapida ekutiligo. (1 stelo=$,075 \-lw)\ US|1,05=1^- steloj) Tamen, se la tuta mondo (almenau esperantistai), uzus nur la "Ste- lo"n, oni povus pensisen la nepeso ŝanĝi prezojn, kbtizojn en aliajn monunuojn. Tamen, vi devas memori> ke multaj personoj vivgajnas per la Ra- osa stato.de diyersaj monsistemoj de la mondo (Same kiel tiuj, kiuj kontraŭas starigon de unu unuforma universala lingvo: tiuj personoj nun vivas per la nuna lingvo-Raoso!) amikan saluton --Conrad Fisher NI...INVITAS„VIAN OPINION. ANKAŬ VI LETERU AL LA BULTENOi -6- A Por tre grava Esperanto-ekspozicio en la cef-poŝtoficejo de Rio de Janejro, la 6-a Seminario de Esperanto petas vian afablan helpon. Bonvolu sendi al ili por montrado la 22-an ĝis le 25-an de Julio du poŝtkartojn de via urbo, aŭ, se tio ne eblas, du ordinarajn fotograf- ajojn prezentantajn la saman pejzaĝon. Sur iliaj dorsaj flankoj aŭ en aparta letero, bonvolu priskribi la bildon per klaraj, facile kompren- eblaj frazoj en Esperanto. Se vi povos, figuru per la Esperanta alfa- beto la prononcon de propraj nomoj okaze uzitaj. Sendu la materialon kiel eble plej baldaŭ al: Vivaldo Marcelino da Silva Banco do Brasil --Campos (RJ) BRAZILO Okazas pli granda simpatio pri Esperanto flank© de la brazila registaro. Helpu la brazilajn samideanojn per tiu ci simpla kunlaboroj DEZIRAS KORESPONDI dez. inters, kolorajn bildkartojn "kaj interkorespondi je kosmaj temoj" F-ino Antonio Kostova (23-j.), Antim 1-4, Plovdiv, BULGARIO S-ino D. Jordomeva /T?7 (33-j.), Volov 32, Bjala, Rusenko, BULGARIO 32-j. muzikinstruistino/ interesoj^: "muziko, teatro, literaturo, lin- gvoj, turismo kaj multaj aliaj." Ĝis nun—neniu usona plumamik(in)o. F-ino Maria Mrazova, Tylova 78, Plzen, ĜEH0SL0VAKIO 31_j.—bazaj profesioj-pentristino, filmaktorino kaj jurnalistino (poetino)—dez. kor. kun esperantistoj de 5. ago kaj 6,1. kaj temoj a. de /tiele/ artaferoj—sercas seriozajn geamikojn en t.m. — 1) literaturo, poezio; 2) jurnalismaj aferoj; 3) pentrarto, skulpt- arto, grafiko; k) lingvistiko kaj filozofio; 5) filmarto (interpret- ado, regio k.t.p,); 6) muziko (klasika kaj moderna) — inters, de b.k. kaj p.m. — flue konas francan, anglan kaj germanan lingvojn — S-ino (D-ino) Florentyna-Renatte-Lorelay Dudescu, Poŝtrestanta, urbo: Covasna, jud: Covasna, RUMANIO S-ro Jurij Kriuljov, 603105-Gorjkij,-D105, Opernaja 29-57, SOVETUNIO S-ro Ernest Black, RD 1, Box 230-A, Saugerties, New York 12477, USONO, dez. kor. kun c.l. pri literaturo, muziko, sportoj, fotografio, fila- telo, k.t.p. /bv, represi/7 informoj provizitaj de JEN-Koresponda Servo, ce Ellen A. Lewis, 15 Salisbury Road, Brookline, Mass. 02146 "Skribado" el "Pli Malproksimen ol la Civilizado" de Paul Bohan- nan, instruisto de antropologio ce Northwestern University. Traduko de parto de artikolo el Natural History (Februaro, 1971) Kopirajto: American Museum of Natural History. Skribado (escepte de kelkaj memor-helpiloj kiel la nodltaj ŝnur- etoj kiuj nomiĝis "kipu" en la kecua lingvo de la Inkaa civilizacio) estas la unua ilo krom homaj mensoj kaj homaj interrilatoj por "kon- servi" kulturon.•Skribado. malfermis tute novan eraon car (uzante la jargonon de la komputila epoko) la problemo de konservo kaj retrovo de scio solviĝis laŭ nova maniero. Skribado solvas la konservo-problemon pli bone ol la retrovo-problemo. Tamen, skribado ebligas la konservon de grandaj kvantoj da kulturo dum longaj tempoperiodoj sendepende de la konstanta ripeto bezonata ppr konservi gin en la mensp. Oni povas skribi ion kaj meti ĝin en iu loko, kaj eble•iu trovoŝ ĝin iam, Tiu fakto—ke ne Bio. el la kulturo kiu dlspoheblaS al iu sepie bezohas re- sti Biam en la menso—rezultas ĵe, la,amasigo de vastaj kvahtpj da kul- turo, kaj permesas la kulturaj'n nalsimiiajojh kiujn postulas la mal,- simpleco de civilizacio, „ ■ Leg- kaj1 skrib-kapablo ankaŭ afekcias personecon. En ahtaŭ-mal- analfabetecaj socioj la solaj homoj kiu-J. povas Xamiĝi kaj senmortiĝi estas tiuj kiuj agas: herooj Be la malfbno de agado,. Malanalfabeteco pretigas la fundamenton por romantiko--eblas ke iam oni malkovrigos, spite de la malestimo de la samtempuloj,, Penso ekhavas novan signifon se iel gi povas dummomente senkorpiĝi el la pensanto. Nova ide- amplekso konstatigas, kiu eble ec pretigas la fundamenton por tiu plej monstra. el filqzofiaj disigoj—la disigo de menso kaj korpo. Skribado ankaŭ ebligas novan nivelon de scienca atingo—ankoraŭ- foje Bar ne estas bezonata ke unu persono sciu Bion, aŭ ke malsimpla socia grupo organizu kaj transdonu parole la scion—tipo de organizo ' trovata en frua religio kaj en scienco, precipe en astronomio. Mai- ; longe dirite, scio liberigis de la homa^menso kaj de la socia struk- turo tiel ke ambau povus postuli gin laŭbezone. Tiel, troviĝis novaj ampleksoj de scienco, same kiel de ;komerco kaj literaturo. —elangligis Erik J., Felker ******* La 3-a Bi-jara numero, kiu espereble aperos.poat nelonge, . estos la lasta, kiu eldonigos Be la lnuna adreso. Postaj numeroj eldonigos Be Erik Felker, ?31 Birmingham Road, Burbank, CA 915C4. Bonvolu sendi kbhtribuojn (krom tiujn.kun tre aktuala karaktero) ai tiu adreso.'— G.M. „ ' .; , .'".^_. ./,„.* ■ Redakcio, JEN-Bulteno Be Gary Mickle 1519 Lemon Lane Davis, CA 95°l6 U. S. A. .< -. i lb, ,"' \ ■4-y**** EISENHOWER USA FIRST CLASS ADDRESS CORRECTION REQUESTED